Informacja w sprawie legitymacji szkolnych
Zgodnie z nowymi wytycznymi wszystkie nowe legitymacje, wystawiane od dnia 1 września 2024r. mają formę plastikowych kart ID-1, potocznie zwanych e-legitymacjami.
W zakresie wydruku, szkoła korzysta z usług firmy zewnętrznej, nie będzie więc możliwości wyrobienia e-legitymacji od ręki lub na następny dzień, jak było to możliwe w przypadku legitymacji papierowych.
Wszyscy uczniowie, którzy chcą wyrobić e-legitymację (nie posiadają legitymacji papierowej, która nie traci ważności) proszeni są o zgłoszenie tego faktu do sekretariatu szkoły do 28 marca 2025r. oraz dołączenie zdjęcia w formie elektronicznej do dziennika elektronicznego. Zdjęcie powinno być zapisane w formacie JPG lub JPEG, o rozmiarze maksymalnie 1 MB i w wymiarach 496 pikseli (wysokość) x 354 pikseli (szerokość).
Warunki jakie musi spełniać zdjęcie do legitymacji szkolnej dodawane w e- dzienniku przez ucznia lub rodzica:
– zdjęcie o wymiarach 35 x 45 mm,
– zdjęcie powinno być aktualne,
– wykonane na jednolitym jasnym tle, mające dobrą ostrość.
Ważność e-legitymacji będzie potwierdzana w każdym roku szkolnym w sekretariacie szkoły, poprzez umieszczenie na rewersie legitymacji hologramu.
Uczniowie, którzy posiadają papierowe legitymacje mogą zgłosić się do sekretariatu w celu przedłużenia ich ważności. Dotychczasowe, wydane przez szkołę legitymacje papierowe zachowują ważność do czasu zakończenia nauki przez ucznia w danej szkole.
Wniosek_o_wydanie_duplikatu_legitymacji_szkolnejWniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
Pliki do pobrania:
Wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola 2025-2026
Oświadczenie po przyjęciu do przedszkola
Oświadczenie o wykonywaniu pracy
Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata