Egzamin próbny klas 8

Podziel się tym wpisem ze znajomymi:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Więcej wpisów z tej kategorii

Informacja w sprawie legitymacji szkolnych

 

Zgodnie z nowymi wytycznymi wszystkie nowe legitymacje, wystawiane od dnia 1 września 2024r. mają formę plastikowych kart ID-1, potocznie zwanych e-legitymacjami.

W zakresie wydruku, szkoła korzysta z usług firmy zewnętrznej, nie będzie więc możliwości wyrobienia e-legitymacji od ręki lub na następny dzień, jak było to możliwe w przypadku legitymacji papierowych.

 

Wszyscy uczniowie, którzy chcą wyrobić e-legitymację (nie posiadają legitymacji papierowej, która nie traci ważności) proszeni są o zgłoszenie tego faktu do sekretariatu szkoły do 28 marca 2025r. oraz dołączenie zdjęcia w formie elektronicznej do dziennika elektronicznego. Zdjęcie powinno być zapisane w formacie JPG lub JPEG, o rozmiarze maksymalnie 1 MB i w wymiarach 496 pikseli (wysokość) x 354 pikseli (szerokość).

 

Warunki jakie musi spełniać zdjęcie do legitymacji szkolnej dodawane w e- dzienniku przez ucznia lub rodzica:

 

– zdjęcie o wymiarach 35 x 45 mm,

– zdjęcie powinno być aktualne,

– wykonane na jednolitym jasnym tle, mające dobrą ostrość.

 

Ważność e-legitymacji będzie potwierdzana w każdym roku szkolnym w sekretariacie szkoły, poprzez umieszczenie na rewersie legitymacji hologramu.

 

Uczniowie, którzy posiadają papierowe legitymacje mogą zgłosić się do sekretariatu w celu przedłużenia ich ważności. Dotychczasowe, wydane przez szkołę legitymacje papierowe zachowują ważność do czasu zakończenia nauki przez ucznia w danej szkole.

Wniosek_o_wydanie_duplikatu_legitymacji_szkolnej

Wniosek o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej

 

 

dodanor.